Namaz
Mein Do Sajdon Ki Wajah?
Tehreer: Shaikh Maqbool Ahmad Salafi Hafizahullah
Bayan Kiya Jata Hai Ke: “Jab Allah Ne Farishton Ko Hukm Diya Key Adam Alaihissalam Ko Sajda Karen To Sab Ne Sajda Kiya Siwaye Iblees e Laeen Key To Rab Ne Iblees e Laeen Ko Mardood Qarar Dey Kar Jannat Se Nikaal Diya.
Iblees
Ki Yeh Haalat Dekh Kar Farishton Ne Sajda e Shukr Ada Kiya Aur Kaha Key Aye
Allah Tera Shukr Hai Tu Ne Hamein Apna Hukm Maanney Aur Apni Ibadat Karney Ki
Taufeeq Ataa Farmai. Woh Do Sajdey Aaj Tak Namaz Mein Ada Kiye Jatay Hain.”
Is Baat Ki Koi Haqeeqat Nahi Hai Aur Isay Mutaddid (Kai, Bohot Sey) Asbaab (Reasons) Ki Wajah Sey Bayan Karna Bhi Jaayez Nahi Hai:
Pahla Sabab: Yeh Aisa Daawa Hai Jis Ki Kitaab o Sunnat Mein Koi Daleel Nahi Hai, Aur Na Hi Ulama e Tafaseer Mein Se Kisi Ne Isko Zikr Kiya Hai.
Doosra
Sabab: Allah Taala Ne Adam Alaihissalam Ke Sajda Ke Liye Aik Hi Amar Zikr Kiya
Hai Phir Uskey Baad Khabar Diya Key Saaray Farishton Ne Sajda Kiya Siwaye
Iblees e Laeen Ke. Allah Taala Ka Farmaan Hai:
وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَٰٓئِكَةِ
ٱسْجُدُوا۟ لِءَادَمَ فَسَجَدُوٓا۟ إِلَّآ إِبْلِيسَ أَبَىٰ وَٱسْتَكْبَرَ
وَكَانَ مِنَ ٱلْكَٰفِرِينَ
Tarjuma:
Aur Jab Hum Ney Farishton Say Kaha Kay Aadam (Alaihissalam) Ko Sajda Karo To
Iblees Kay Siwa Sab Ney Sajda Kiya. Us Ney Inkar Kiya Aur Takabbur Kiya Aur Woh
Kafiron Mein Ho Gaya.
(Surah Baqarah, Surah No: 2 Ayat No:
34)
Mazeed Farmaya:
وَإِذْ قُلْنَا لِلْمَلَٰٓئِكَةِ
ٱسْجُدُوا۟ لِءَادَمَ فَسَجَدُوٓا۟ إِلَّآ إِبْلِيسَ كَانَ مِنَ ٱلْجِنِّ
فَفَسَقَ عَنْ أَمْرِ رَبِّهِۦٓ ۗ
Tarjuma:
Aur Jab Hum Ney Farishton Ko Hukm Diya Kay Tum Aadam (Alaihissalam) Ko Sajda
Karo To Iblees Kay Siwa Sab Ney Sajda Kiya, Yeh Jinon Mein Say Tha Us Ney Apney
Parwardigar Ki Na-Farmani Ki......
(Surah al Kahaf, Surah No: 18
Ayat No: 50)
Teesra
Sabab: Firshton Ka Sajda Aadam Alaihissalam Key Liye Tha Jabkay Namaz Mein
Hamara Sajda Allah Rabbul Alaalmeen Key Liye Hai. To Namazi Ka Allah Key Liye
Sajda Aur Firshton Ka Aadam Alaihissalam Key Liye Sajda, Dono Mein Koi Talluq
Hi Nahi Hai.
Chautha
Sabab: Allah Taala Ney Baghair Ilm Key Koi Baat Kehnay Ko Haraam Qarar Diya
Hai. Farmaan e Baari Taala Hai:
قُلْ إِنَّمَا حَرَّمَ رَبِّىَ
ٱلْفَوَٰحِشَ مَا ظَهَرَ مِنْهَا وَمَا بَطَنَ وَٱلْإِثْمَ وَٱلْبَغْىَ بِغَيْرِ
ٱلْحَقِّ وَأَن تُشْرِكُوا۟ بِٱللَّهِ مَا لَمْ يُنَزِّلْ بِهِۦ سُلْطَٰنًا وَأَن
تَقُولُوا۟ عَلَى ٱللَّهِ مَا لَا تَعْلَمُونَ
Tarjuma:
Aap Farmaiye Kay Albatta Meray Rab Ney Sirf Haram Kiya Hai Un Tamam Fohash
Baaton Ko Jo Ailaaniyan Hain Aur Jo Posheeda Hain Aur Har Gunah Ki Baat Ko Aur
Na-Haq Kisi Par Zulm Karney Ko Aur Is Baat Ko Kay Tum Allah Kay Saath Kisi Aisi
Cheez Ko Shareek Thehraao Jis Ki Allah Ney Koi Sanad Nazil Nahi Ki Aur Is Baat
Ko Kay Tum Log Allah Kay Zimmay Aisi Baat Laga Do Jis Ko Tum Jantay Nahi.
(Surah al A’araaf, Surah No: 7 Ayat
No: 33)
Lehaza
Hamein Aisi Baaton Ko Kehney Sey Bachna Chahiye Jiska Hamein ilm Nahi. Kahin
Aisa Na Ho Ki Hum Koi Galat Baat Allah ya Uskey Rasool Sallallahu Alaihi
Wasallam Ki Taraf Mansoob Kar Den or Hamein Nuqsaan Uthana Padey.
Allah
Hamein Kehney Sunney Sey Zada Amal Karney Ki Taufeeq Ata Farmaye. Aameen
Roman
Mein Tarjuma: Umar Asari
0 comments:
اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں
اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔اگر آپ کوئی تبصرہ کرنا چاہتے ہیں تو مثبت انداز میں تبصرہ کر سکتے ہیں۔
اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔