Sunday, January 4, 2015

"الصَّلاةُ وَالسَّلامُ عَلَيْكَ يَا رَسُولَ الله" ﭘﮍﮬنے کی شرعی حیثیت

"الصَّلاةُ وَالسَّلامُ عَلَيْكَ يَا رَسُولَ الله" ﭘﮍﮬنے کی شرعی حیثیت

اللہ تعالیٰ اور اس کے فرشتے اس نبی پر رحمت بھیجتے ہیں۔ اے ایمان والو! تم (بھی) ان پر درود بھیجو اور خوب سلام (بھی) بھیجتے رہا کرو۔ (سورة الأحزاب :56)

اس آیت میں ﻧﺒﯽ ﻛﺮﯾﻢ ﻛﮯ ﺍﺱ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﻣﻨﺰﻟﺖ ﺑﯿﺎﻥ ﮨﮯ ﺟﻮ ملاﺍﻋﻠ ( ﺁﺳﻤﺎﻧﻮﮞ ) ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﻛﻮ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﯾﮧ ﻛﮧ اللہ ﺗﺒﺎﺭﻙ ﺗﻌﺎﻟ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﻛﯽ ﺛﻨﺎﻭ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻛﺮﺗﺎ ﺍﻭﺭ ﺁﭖ ﭘﺮ ﺭﺣﻤﺘﯿﮟ ﺑﮭﯿﺠﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﺷﺘﮯ ﺑﮭﯽ ﺁﭖ ﻛﯽ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﺩﺭﺟﺎﺕ ﻛﯽ ﺩﻋﺎ ﻛﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﺱ ﻛﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﯽ للہﺗﻌﺎﻟ ﻧﮯ ﻋﺎﻟﻢ ﺳﻔﻠﯽ ( ﺍﮨﻞ ﺯﻣﯿﻦ ) ﻛﻮ ﺣﻜﻢ ﺩﯾﺎ ﻛﮧ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺁﭖ ﭘﺮ ﺻﻠﻮٰة ﻭﺳﻼﻡ ﺑﮭﯿﺠﯿﮟ ﺗﺎﻛﮧ ﺁﭖ ﻛﯽ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﻣﯿﮟ ﻋﻠﻮﯼ ﺍﻭﺭﺳﻔﻠﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻋﺎﻟﻢ ﻣﺘﺤﺪ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ۔ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ, ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻛﺮﺍﻡ ﻧﮯ ﻋﺮﺽ ﻛﯿﺎﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ ! ﺳﻼﻡ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺗﻮ ﮨﻢ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻟﺘﺤﯿﺎﺕ ﻣﯿﮟ السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا النَّبِيُّ ! ﭘﮍﮬﺘﮯ ﮨﯿﮟ ) ﮨﻢ ﺩﺭﻭﺩ ﻛﺲ ﻃﺮﺡ ﭘﮍﮬﯿﮟ ؟
ﺍﺱ ﭘﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻭﮦ ﺩﺭﻭﺩ ﺍﺑﺮﺍﮨﯿﻤﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﺟﻮ ﻧﻤﺎﺯﻣﯿﮟ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔
ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﻭﺩ ﻛﮯ ﺍﻭﺭ ﺑﮭﯽ ﺻﯿﻐﮯ ﺁﺗﮯ ﮨﯿﮟ, ﺟﻮ ﭘﮍﮬﮯ ﺟﺎﺳﻜﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﻧﯿﺰ ﻣﺨﺘﺼﺮﺍ ﺻﻠﯽاللہ علیہ ﻭﺳﻠﻢ ﺑﮭﯽ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺳﻜﺘﺎ ﮨﮯ.
ﺗﺎﮨﻢ الصَّلاةُ وَالسَّلامُ عَلَيْكَ يَا رَسُولَ اللهِ ! ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺻﺤﯿﺢ ﻧﮩﯿﮟ ﻛﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽ ﻛﺮﯾﻢ ﺳﮯ ﺧﻄﺎﺏ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺻﯿﻐﮧ ﻧﺒﯽ ﻛﺮﯾﻢ ﺳﮯ ﻋﺎﻡ ﺩﺭﻭﺩ ﻛﮯ ﻭﻗﺖ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﺤﯿﺎﺕ ﻣﯿﮟ السَّلامُ عَلَيْكَ أَيُّهَا النَّبِيُّ ! ﭼﻮﻧﻜﮧ ﺁﭖ ﺳﮯ ﻣﻨﻘﻮﻝ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﻣﯿﮟ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻛﻮﺋﯽ ﻗﺒﺎﺣﺖ ﻧﮩﯿﮟ.
ﻣﺰﯾﺪ ﺑﺮﺁﮞ ﺍﺱ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﺱ ﻓﺎﺳﺪ ﻋﻘﯿﺪﮮ ﺳﮯ ﭘﮍﮬﺘﺎ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺁﭖ ﺍﺳﮯ ﺑﺮﺍﮦ ﺭﺍﺳﺖ ﺳﻨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﯾﮧ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﻓﺎﺳﺪﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﺣﺪﯾﺚ ﻛﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻋﻘﯿﺪﮮ ﺳﮯ ﻣﺬﻛﻮﺭﮦ ﺧﺎﻧﮧ ﺳﺎﺯ ﺩﺭﻭﺩ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﻏﯿﺮ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﮯ ۔
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﺫﺍﻥ ﺳﮯ ﻗﺒﻞ ﺍﺳﮯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﺑﺪﻋﺖ ﮨﮯ, ﺟﻮ ﺛﻮﺍﺏ ﻧﮩﯿﮟ, ﮔﻨﺎﮦ ﮨﮯ ۔
ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﻭﺩ ﻛﯽ ﺑﮍﯼ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﻭﺍﺭﺩ ﮨﮯ۔ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ ﯾﺎ ﺳﻨﺖ ؟ ﺟﻤﮩﻮﺭ ﻋﻠﻤﺎء ﺍﺳﮯ ﺳﻨﺖ ﺳﻤﺠﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺎﻡ ﺷﺎﻓﻌﯽ ﺍﻭﺭ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻋﻠﻤﺎ ﻭﺍﺟﺐ۔ ﺍﻭﺭ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﺳﮯ ﺍﺱ ﻛﮯ ﻭﺟﻮﺏ ﮨﯽ ﻛﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﺁﺧﺮﯼ ﺗﺸﮩﺪ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﻭﺩ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﻭﺍﺟﺐ ﮨﮯ, ﭘﮩﻠﮯ ﺗﺸﮩﺪ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﻭﺩ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﻛﯽ ﻭﮨﯽ ﺣﯿﺜﯿﺖ ﮨﮯ۔ ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﻧﻤﺎﺯ ﻛﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺗﺸﮩﺪ ﻣﯿﮟ ﺩﺭﻭﺩ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ۔
ﺁﭖ ﻓﺮﻣﺎ ﺩﯾﺠﺌﮯ ﻛﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﯽ ﺫﺍﺕ ﻛﮯ ﻟﯿﮯ ﺗﻮ ﻛﺴﯽ ﻧﻔﻊ ﺍﻭﺭ ﻛﺴﯽ ﺿﺮﺭ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﺭﻛﮭﺘﺎ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﮕﺮ ﺟﺘﻨﺎ للہﻛﻮ ﻣﻨﻈﻮﺭ ﮨﻮ ۔ ﮨﺮ ﺍﻣﺖ ﻛﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﯾﻚ ﻣﻌﯿﻦ ﻭﻗﺖ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺍﻥ ﻭﮦ ﻣﻌﯿﻦ ﻭﻗﺖ ﺁﭘﮩﻨﭽﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﯾﻚ ﮔﮭﮍﯼ ﻧﮧ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﮨﭧ ﺳﻜﺘﮯﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﺁﮔﮯ ﺳﺮﻙ ﺳﻜﺘﮯ ﮨﯿﮟ(سوره یونس: ٤٩)

ﯾﮩﺎﮞ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﻧﮩﺎﯾﺖ ﺍﮨﻢ ﮨﮯ ﻛﮧ ﺟﺐ ﺍﻓﻀﻞ ﺍﻟﺨﻼﺋﻖ, ﺳﯿﺪ ﺍﻟﺮﺳﻞ ﺣﻀﺮﺕ ﻣﺤﻤﺪ صلی اللہ علیہ وسلم ﺗﻚ ﻛﺴﯽ ﻛﻮ ﻧﻔﻊ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﭘﮩﻨﭽﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﻧﮩﯿﮟ, ﺗﻮ ﺁﭖ ﻛﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻧﺴﺎﻧﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻛﻮﻥ ﺳﯽ ﮨﺴﺘﯽ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﻮﺳﻜﺘﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻛﺴﯽ ﻛﯽ ﺣﺎﺟﺖ ﺑﺮﺁﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﺸ ﻛﺸﺎﺋﯽ ﭘﺮ ﻗﺎﺩﺭ ﮨﻮ ؟ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺧﻮﺩ للہﻛﮯ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﺳﮯ ﻣﺪﺩ ﻣﺎﻧﮕﻨﺎ, ﺍﻥ ﺳﮯ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻛﺮﻧﺎ, ﯾﺎ ﺭﺳﻮﻝ للہ ﻣﺪﺩﹿ ﺍﻭﺭ أغثني يا رسول الله ﹿ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﺳﮯ ﺍﺳﺘﻐﺎﺛﮧ ﻭﺍﺳﺘﻌﺎﻧﺖ ﻛﺮﻧﺎ, ﻛﺴﯽ ﻃﺮﺡ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﺋﺰ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﻛﯿﻮﻧﻜﮧ ﯾﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻛﯽ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻗﺴﻢ ﻛﯽ ﺩﯾﮕﺮ ﻭﺍﺿﺢ ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﻛﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﮯ ﺑﻠﻜﮧ ﯾﮧ ﺷﺮﻙ ﻛﯽ ﺫﯾﻞ ﻣﯿﮟ ﺁﺗﺎ ﮨﮯ ۔

فَنَعُوذُ بِاللهِ مِنْ هَذَا ۔ منقول از محدث فورم

0 comments:

اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں

اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔

اگر آپ کوئی تبصرہ کرنا چاہتے ہیں تو مثبت انداز میں تبصرہ کر سکتے ہیں۔

اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔