Musalman Par Kufr Ka
Ilzaam Lagana
= = = = = = = = = = =
= = = = =
Tehreer: Shaikh
Maqbool Ahmed Salafi Hafizahullah
Ibn e Hibban Ki Aik
Hadees Hai, Jis Mein Kisi Musalman Par Kufr Ki Tohmat Laganay Ki Sakht Wayeed
Aayi Hai Woh Hadees Is Tarah Marwi Hai.
عن حذيفة رضي الله عنه قال : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ
عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : ( إِنَّ مَا أَتَخَوَّفُ عَلَيْكُمْ رَجُلٌ قَرَأَ
الْقُرْآنَ حَتَّى إِذَا رُئِيَتْ بَهْجَتُهُ عَلَيْهِ ، وَكَانَ رِدْئًا
لِلْإِسْلَامِ ، غَيَّرَهُ إِلَى مَا شَاءَ اللَّهُ ، فَانْسَلَخَ مِنْهُ
وَنَبَذَهُ وَرَاءَ ظَهْرِهِ ، وَسَعَى عَلَى جَارِهِ بِالسَّيْفِ ، وَرَمَاهُ
بِالشِّرْكِ ) ، قَالَ: قُلْتُ: يَا نَبِيَّ اللَّهِ، أَيُّهُمَا أَوْلَى
بِالشِّرْكِ، الْمَرْمِيُّ أَمِ الرَّامِي؟ قَالَ: بَلِ الرَّامِي
Tarjuma: Hazrat
Huzaifa Radhiallahu Anhu Se Rivayat Hai Ke RasoolAllah Sallallahu Alaihi
Wasallam Ne Farmaya: Mujhe Jin Baton Ka Tum Se Sarzad Honay Ka Ziyada Andesha
Hai Woh Yeh Hai Ke Koi Shakhs Quran Ki Tilawat Karey, Aur Jab Quran Ki Tar o
Taazgi Us Par Numaya Honay Lagey Aur Woh Islam Ko Mamdood o Muawin (Means
Madadgaar) Saabit Ho Jaye To Woh Us Se Nikal Jaye Aur Quran Ko Apni Pusht
Peechay Pheink Day Aur Apne Hamsaye Par Talwar Se Hamla Aawar Ho (Means Hamla
Karde) Aur Us Par Shirk (Kufr) Ka Ilzaam Lagaye. Sahabi e Rasool Sallallahu
Alaihi Wasallam Kehtey Hain Ki Mein Ne Arz Kiya, Aye Allah Ke Nabi (Sallallahu
Alaihi Wasallam)! Ilzaam Laganay Wala Aur Jis Par Ilzaam Lagaya Gaya? Un Dono
Mein Se Kon Shirk (Kufr) Ka Haamil Hoga? Farmaya: Shirk Ka Ilzaam Laganay Wala.
{Ibne
Hibban: 1/282 (Hadees: 81) }
√ Is Hadees Ko Imam
Ibn e Hibban Rahimahullah Ne Khud Sahih Qarar Diya Hai.
√ Sheikh Albani
Rahimahullah Ne Bhi Sahih Qarar Diya Hai: Silsila As-Saheehah: 3201
√ Ibn Kaseer
Rahimahullah Ne Is Ki Sanad Ko Jayyid Bataya Hai: Tafseer ul Quran: 3/509
Yeh Hadees Hamein Kuch
Batein Batati Hai:
(1) Yeh Hadees
Musalmanoon Ki Takfeer Karne Ki Shiddat Par Dalalat Karti Hai (Means Daleel
Hai) Lehaza Hamein Kisi Aisay Musalman Ko Jo Shirk o Kufr Se Bari (Means Paak)
Ho Usay Hargiz Kafir Nahi Kehna Hai. Warna Woh Kafir Kehnay Walay Par Lout
Jayega.
(2) Is Hadees Mein Is
Baat Ka Zikr Hai Ke Kisi Ne Aisay Aadmi Par Kufr Ka Ilzaam Lagaya Jo Us Se Bari
(Means Paak) Hai To Woh Khud Waisa Hogaya. Agar Kufr Ka Ilzaam Laganay Ki
Maqool (Munasib) Wajah Ho To Ilzaam Laganay Walay Par Kuch Bhi Nahi.
(3) Kisi Musalman Ki
Taraf Baghair Shar’ee Daleel Ke Kufr Ka Intisaab Karna (Yaani Kisi Musalmaan Ko
Kaafir Kehna) Jaayez Nahi Hai.
(4) Lekin Agar Kisi Ne
Kufr Ya Shirk Ka Ilzaam Jihalat Aur Nadani Mein Laga Diya Aur Usay Apni Galati
Ka Ilm Howa Allah Se Tauba Karey, Allah Taala Maaf Karney Wala Hai.
Allah Taala Aisay
Logon Ko Hidayat Dey Jo Aik Dosrey Par Kufr Ka Fatwa Lagatay Hain Aur Hum Sab
Ko Is Fitney Se Mehfooz Rakhay.
Aameeen.
Romanized By: Umar
Asari
0 comments:
اگر ممکن ہے تو اپنا تبصرہ تحریر کریں
اہم اطلاع :- غیر متعلق,غیر اخلاقی اور ذاتیات پر مبنی تبصرہ سے پرہیز کیجئے, مصنف ایسا تبصرہ حذف کرنے کا حق رکھتا ہے نیز مصنف کا مبصر کی رائے سے متفق ہونا ضروری نہیں۔اگر آپ کوئی تبصرہ کرنا چاہتے ہیں تو مثبت انداز میں تبصرہ کر سکتے ہیں۔
اگر آپ کے کمپوٹر میں اردو کی بورڈ انسٹال نہیں ہے تو اردو میں تبصرہ کرنے کے لیے ذیل کے اردو ایڈیٹر میں تبصرہ لکھ کر اسے تبصروں کے خانے میں کاپی پیسٹ کرکے شائع کردیں۔